2011 m. spalio 9 d., sekmadienis

28 faktai apie mane
  1. Nesu plona bet esu tuo patenkinta
  2. Elniai man yra patys gražiausi gyviai žemėje
  3. Nevalgau raudonos mėsos 
  4. Groju lūpine armonikėle
  5. Domiuosi mada. man patinka į rūbą žiūrėti ne tik kaip į skudurą kurį užsidėsiu tik tam kad nebūt nuoga bet ir į kaip kūrinį sukurtą kažkieno rankomis, pasitelkiant vaizduotę
  6. Turiu antikvarinį fotoparatą iš senelio jaunystės dievinu juo fotkinti
  7. Man patinka šiltai įsitaisyti, gerti žalią arbatą ir žiūrėti filmą. banalu bet man tai žiauriai patinka.
  8. Nekenčiu chemijos, fizikos ir labiausiai matematikos
  9. Niekinu padarus kurie kankina gyvūnus. taip padarus, jie ne žmonės
  10. Turiu sesę kuriai 29 ir labai ją myliu
  11. Svajoju apkeliauti Australiją. Tai mano svajonių šalis
  12. Dievinu siaubo filmus
  13. Man patinka rudenį griūti į didelę krūvą spalvotų lapų.
  14. Labai daug šypsausi. Tikrai daug. daug žmonių klausia kodėl
  15. Dievinu juoktis iš visko ir visada. tai beveik mano hobis
  16. Man patinka paslapys ir paslaptingi dalykai.
  17. 100% esu įsitikinus kad yra gyvybė ne tik žemėje
  18. Dievinu žvaigždes. Galėčiau tiesiog gulėti ir visą naktį į jas žiūrėti
  19. Amerikos vėliava man yra pati gražiausia
  20. Turiu silpnybę britiškam akcentui, garbanotiem vaikinam ir vans'am
  21. Heidės parkas buvo vienas iš geriausių dalykų mano gyvenima
  22. Mėgstu bendrauti ir naujas pažintis
  23. Dievinu miegą, tai antras mano beveik hobis
  24. Esu priklausoma nuo kolos. nežinau manau be jos neišgyvenčiau
  25. Mano vasaros mėgstamiausias užsiemimas yra maudynės ežere. be jų vasara tikrai nebūtų vasara
  26. nemėgstu facebook'o bet vistiek jame sėdžiu
  27. nekenčiu rinkt kalėdines dovanas. arba daryt
  28. Dievinu sushi. ne ne nemėgstu. aš jį dievinu

1 komentaras: